Etichete

marți, 11 noiembrie 2014

Piept de pui cu dulceata de ardei si rosii cherry


Cesare Cremonini - Mondo

Ne intoarcem putin la frumoasa mea vizita din Italia. De ce spun asta? Pai.. ingredientul surpriza de azi, este dulceata de ardei iute. Recunosc, este prima data cand o folosesc intr-un preparat culinar. Povestea ei este urmatoarea. Intr-una din zile, am decis sa mergem sa vizitam doua orase cu o istorie frumoasa in spate. Si anume, Alberobello ...


si Matera...


In ambele orase, aproape la fiecare magazin dadeam peste dulceata de ardei iute. Chiar in Matera, am nimerit la o degustare de dulceturi, asistand frumos la prezentarea acestora si istoria din spatele preparatelor. Dulceata de ardei iute folosita azi in reteta nu este cumparata din Italia, ci preparata chiar aici la noi de un prieten drag. Curcubeu pe cerul gurii, va asigur. O combinatie de arome intre dulce, picant/iute, acrisor :)



Vremea urata de afara, nu m-a impiedicat sa pregatesc de mancare, iar pentru pieptul de pui cu dulceata de ardei iute care de altfel este ingredientul surpriza de azi, avem nevoie de  :

2 piepti de pui
250g rosii cherry
masline fara samburi
ulei de masline
oregano
sare, piper
dulceata de ardei iute ( daca stiti deja sa preparati o asemenea minunatie va felicit, daca nu, va promit ca voi veni cu reteta minune in curand, pe blog )

Ca si garnitura, am folosit piureul de cartofi. Am fiert cartofii, i-am sfaramat, apoi i-am mixat impreuna cu 4 linguri de lapte, un strop de ulei de masline, sare si piper.



Ligabue - Il muro del suono

Mod de preparare :

Se incinge cuptorul la 200grade celsius.
Asezam bucatile de pui intr-o tava, le stropim cu ulei de masline, le ungem cu dulceata de ardei iute, presaram oregano si sare. Acoperim cu o folie de aluminiu si o lasam in cuptor pentru 7 minute.


Indepartam folia de aluminiu, adaugam rosiile cherry si maslinele si le dam din nou la cuptor pentru aprox 20-25 de minute. 


Et voila... Piept de pui cu dulceata de ardei iute si rosii cherry.
Servim alaturi de piure de cartofi, ori cartofi nature.




Bon appetit ! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu